CONDICIONS DE VENDA
Compra segura
Li garantim la seguretat i confidencialitat de totes les seves dades facilitades. Recordi que per poder realitzar una compra, primer s’haurà de registrar com a usuari; les seves dades passaran a formar part del fitxer d’Oniricat. Oniricat garanteix la seguretat i la protecció de les dades personals i segueix una política de galetes respectuosa amb la privacitat d'acord amb la vigent llei europea (RGDP.)
Li oferim quatre sistemes de pagament segur perquè pugui escollir el que més li convingui:
- Targeta de crèdit, dèbit o Bizum a través del TPV virtual del Banc de Sabadell, de Paypal o Amazon Pay
El nostre sistema de pagament electrònic amb tarjeta de crèdit o dèbit està adscrit a la passarel·la de pagament segura de comerç electrònic del Banc Sabadell (Redsys). El sistema d’encriptació SSL (Secure Sockets Layer) confereix total seguretat de transició de les dades a través de la xarxa.
També estem adscrits a Paypal, reconegut sistema de pagament segur internacional, amb el qual no es necessita tenir activat un compte PayPal i haurà d’indicar al seu servidor les dades de la seva targeta. Després de confirmar la comanda s'obrirà la pàgina de Paypal i hi haurà d'introduir el nom d'usuari i contrasenya i un cop s'hagi confirmat el pagament, l'usuari serà redirigit una altra vegada a la nostra web.
Si disposeu de compte a Amazon també us podeu registrar i fer el pagament a través d'aquesta opció.
- Transferència bancària
Si tria aquest sistema de pagament, Oniricat s'enviarà un correu amb les dades necessàries per a fer la transferència bancària. Com a concepte de la transferència haurà d'introduir el seu nom i cognoms, d'aquesta manera la transferència anirà associada a la comanda. Haurà d’enviar a info@oniricat.cat el comprovant de que ha fet la transferència. Els productes comprats es reservaran a l'instant durant 5 dies, però la comanda no s'enviarà fins desprès de rebre la transferència. Les despeses de tramitació de la transferència bancària aniran a càrrec del client.
Despeses d’enviament
Actualment es poden fer comandes des dels següents països: Espanya, França, Alemanya, Irlanda, Italia, Austria, Països Baixos i Bèlgica. Per comprar des d'altres països Andorra inclòs, si us plau, contacti amb nosaltres.
L'enviament es fa per missatger urgent. El cost per comanda fins a 5 kilos serà de 5,90€ pel territori de Catalunya, 7,90€ per la resta de Península i 13,95€ per les Illes Balears. En cas d’excedir aquest pes s’estudiarà el cas en concret. Per uns altres destins, es detallarà cada cas en concret.
Abans de finalitzar la comanda podrà veure exactament quant costa l'enviament i, per tant, quan es gastarà amb la seva comanda. A Catalunya partir d'una compra de 60€ (independentment de la quantitat de productes) l'enviament serà gratuït. A la resta de Península i Balears, a partir d'una compra de 80€ (independentment de la quantitat de productes) l'enviament serà gratuït.
Lliurament sostenible
El lliurament es fa per mitjà del transportista GLS. En cas de no trobar ningú al lloc de destí, se li deixarà un comunicat, per posar-se en contacte i per acordar un nou dia i hora de lliurament.
Els enviaments seran lliurats entre aproximadament 24 i 48 hores per Catalunya i resta de Península. En el cas de les Illes Balears, l'enviament es fa via marítima i l'entrega pot trigar 3 o 4 dies laborables més. Per a altres destinacions, variarà el temps d'entrega depenent del destí que es detallarà degudament (no es compta el cap de setmana, ni festius).
GLS aplica als seus enviaments el programa Climate Protect: 100% energia verda a totes les seves instal·lacions, inversió en vehicles de repartiment lliures d'emissions, càlcul de la petjada de carboni des de la producció del fuel fins al consum (Well-to-Wheel) i objectiu de la neutralitat climàtica el 2045, a partir de la compensació i la reducció d'emissions. Les emissions es compensen invertint en projectes de conservació de boscos i energia verda a diversos països del món.
Canvis i Devolucions
Termes generals
- Es poden canviar o retornar tots els productes d’Oniricat dins el termini de 24 hores següents de la recepció d'una comanda, havent prèviament comunicat la devolució al telèfon 934642920 o amb un correu electrònic a info@oniricat.cat
- Els productes s'han de retornar en perfecte estat i no s'acceptarà cap producte que contingui senyals d’haver estat utilitzat.
- Els productes s'han d'enviar a ser possible amb l'embalatge original o amb un altre que també garanteixi la seguretat dels productes.
- Les despeses d'enviament fins a les nostres instal·lacions les haurà de fer efectives el client interessat i si el cas específic ho permet, s'abonaran al client. No s'acceptarà cap paquet que arribi a contra-reemborsament.
- Els diners referents a una devolució seran retornats pel mètode de pagament utilitzat.
- Un cop comprovat que tot sigui correcte, es retornarà l'import referent als productes retornats o al de la comanda retornada. Com es preveu a la llei, queda exclòs l'import referent a les despeses d'enviament perquè es tracta d'un servei subcontractat.
- El termini de devolució de l'import serà tan breu com sigui possible i no sobrepassarà mai els 30 dies.
- La devolució de qualsevol mercaderia exigirà l'acord d'ambdues parts. Oniricat es reserva el dret d'exigir una indemnització per a compensar els possibles mals soferts per les mercaderies, així com per a recuperar les despeses directes ocasionades per la devolució.
Anul·lació d'una comanda en curs
- Es pot anul·lar una comanda en curs sempre i quan no s'hagi efectuat l'enviament. En aquest cas el tractament serà com el d'una devolució.
- Per anul·lar una comanda en curs, s'haurà d'enviar un correu electrònic a info@oniricat.cat o bé trucar al telèfon 934642920.
- En cas d'haver pagat la comanda, els diners seran retornats en la seva totalitat en el termini més breu possible.
Canvi de productes sol.licitat pel client
- Es faran els canvis que s'hagin sol·licitat i, si s'escau, es retornarà o es cobrarà la diferència que hi hagi de preu. Les despeses d’enviament del canvi del client a Oniricat anirà a càrrec del client.
- Realitzat el canvi, les despeses d'enviament referents a l'últim trajecte botiga/client, aniran a càrrec d’Oniricat.
Canvi de productes per error d’Oniricat o per danys en el producte
- Oniricat acceptarà la devolució de la mercaderia quan per causes imputables a ella, el producte sol·licitat no es correspongués amb el sol·licitat pel client o si la mercaderia no li fos proporcionada en el termini que prèviament hagués indicat Oniricat.
- Retornarem l'import de la mercaderia quan per causes no imputables (ja siguin directes o indirectes) a ella, es veiés impossibilitat de servir-lo.
- Es canviaran tots els productes que continguin errors de fabricació, defectes o que hagin patit danys durant el transport. Referent a això Oniricat.cat estarà al disposat en la Llei de Productes Defectuosos, procedint a substituir immediatament el producte per un altre amb idèntiques condicions i prestacions.
- El termini per efectuar la reclamació per danys sobre la mercaderia serà de 7 dies naturals des del lliurament si els danys no són apreciats exteriorment, o en el mateix acte del lliurament si es poden apreciar exteriorment, notificant-ho i signant-ho a l'albarà que porta el repartidor.
- No es canviarà en cap cas un producte que hagi patit danys per un mal ús per part del client.
- Un cop comprovat que tot sigui correcte, s'abonarà l'import referent a les despeses d'enviament del trajecte client/botiga.
- Les despeses d'enviament referents a l'últim trajecte botiga/client, aniran a càrrec d’Oniricat. Enviï'ns el paquet de la devolució (molt important: amb les modificacions que desitja) a ONIRICAT C/ Cadis, 6 - 08911 Badalona
No s'acceptaran devolucions de productes que mostrin clares evidències d'haver estat utilitzats o tinguin algun tipus de desperfecte o manipulació. No acceptem cap paquet que porti import a pagar per l'enviament (reemborsament). Cal que el client pagui l'enviament i després, si s'escau, li retornarem l'import o bé li afegirem algun producte per valor igual i/o superior.